Szállítási feltételek
Kedves Vásárlónk!
A webshopunkban leadott sikeres megrendelésről egy megerősítő e-mailt küldünk.
Amint megkaptuk a visszaigazolást a rendelésedről és arról, hogy kifizetted a termékeket, összeállítjuk a csomagodat.
Ha kész van a csomagod, arról szintén küldünk egy értesítő e-mailt, amelyben jelezzük, hogy a csomag kiszállítás alatt van, és a következő munkanapokon kerül kézbesítésre.
HÁZHOZSZÁLLÍTÁS MAGYARORSZÁG TERÜLETÉN
120.000 Ft-os vásárlás felett ingyenes a házhozszállítás, 120.000 Ft és az alatt 2500 Ft!
Utánvétellel kizárólag az ország határain belűl válaljuk a kiszállítást, amit a GLS futárcéggel végeztetünk!
A GLS vállalja, hogy a csomagot, a feladást követő munkanapon, és munkaidőben kézbesíti. Ha a futár a megadott címen senkit nem talál, értesítést hagy a postaládájában, ezen szerepel a GLS központi ügyfélszolgálati telefonszáma (+36-1-501-6204) mellett a saját telefonszáma is. Ha ezt felhívja, biztosan meg tudnak beszélni olyan időponton és helyszínt, ahol az átadás-átvétel gond nélkül lebonyolítható. A futárok rendkívül rugalmasak és segítőkészek, hiszen anyagilag is érdekeltek abban, hogy a címzetthez garantáltan a leggyorsabban eljusson a csomag. Ezért a futár mindent meg is tesz ennek érdekében. Ha végképp elérhetetlennek bizonyult a megrendelő, csomagja 5 napig a legközelebbi GLS depóban kerül elhelyezésre. A futár még egy alkalommal megpróbálja a kézbesítést, de ha 5 nap alatt senkit nem tud elérni, és senki nem jelentkezik a csomagért, visszaszállítják a feladónak. Ha a szállítás napján csak adott időben van lehetősége a csomagot átvenni, azt az ügyfélszolgálati számon lehet megbeszélni. A futárnak nincs módjában a címzetteket előre felhívni az időpont egyeztetés véget.
Szállítási határidő:
A kiszállítás átlagosan 2-5 napon belül történik meg. A „rendelés teljesítve” e-mail kiküldésétől számított 2 munkanap. Ha a visszaigazoló e-mailt pénteki napon kapja meg, a leszállítás legkésőbb kedden történik meg.
Csomag újrakézbesítés:
A csomagok kézbesítése munkanapokon történik, helyi idő szerint 8 és 17 óra között. Szállítási címként olyan címet adjon meg, ahol a megjelölt napszakban a futárt folyamatosan fogadni tudja. Amennyiben mi elküldtük Önnek a megrendelt csomagot, és azt Ön 5 munkanapon belül nem veszi át, a csomagot sajnos automatikusan visszaküldi a szállító cég a címünkre, és a szállítási költségnek megfelelő összeget nem-teljesítési kötbér jogcímén megtarthatjuk. Úgy tekintjük, hogy megrendelése (a szerződése teljesítése) olyan okból hiúsult meg, amelyért Ön felelős. A kötbér mértéke arányos, mivel az ismételt kézbesítési kísérletek, továbbá a visszaszállítás költségei, mint a részünkről felmerülő károk is ezen kötbérösszegben kerülnek elszámolásra. Előfordulhat, hogy nem kap értesítőt, vagy nem találja meg a szállítónk a címet, zárva az ajtó, nem tartózkodik senki a megadott címen, elutazott külföldre stb. Ilyen esetben, amennyiben ezt Ön kezdeményezi, a csomagot a szállítási költség újbóli felszámításával elküldjük Önnek. De csakis akkor indítjuk útjára ismét a csomagot, ha annak ellenértéke a bankszámlánkon (átutalással) jóváíródott! Amennyiben egy címről két vagy több alkalommal is visszakapjuk a csomagot, Áruházunk fenntartja a jogot, hogy erre a névre és címre a továbbiakban NE küldjön újra csomagot.
Külföldi szállítás:
Van lehetőség arra is, hogy a megrendelő külföldön vegye át meg a webáruházunkban megrendelt terméket. Ez esetben a bankszámlánkra át kell utalni a megrendelt termékek ellenértékét, plusz az adott országba való küldés szállítási költségét. Ennek részleteiről érdeklődjön e-mailben: info@sportiger.hu , mobil: +36 70 9020 666
Amennyiben bármely Termékre akciós ár kerül bevezetésre, az akció időtartamáról Önt egyértelműen tájékoztatjuk, és amennyiben megrendelése az akció időtartamára esik, a banki felületen is ez az akciós vételár kerül feltüntetésre.
Az online bankkártyás fizetést követő 48 órán belül a rendelés során megadott e-mailcímére automatikus visszaigazolást küldünk Önnek, amely tartalmazza megrendelése adatait és egy egyedi megrendelésszámot. Amennyiben nem kap ilyen visszaigazolást, kérjük vegye fel velünk a kapcsolatot az Üzemeltetői adatok között megadott valamely elérhetőségünkön! Amennyiben a visszaigazolás megküldésére az előírt 48 órán belül nem kerül sor, Önnek lehetősége van jelezni felénk az Üzemeltetői adatok között megadott elérhetőségünkön, hogy a Terméket megvásárolni már nem kívánja (elállás). Ez esetben a megfizetett vételárat (az esetleges szállítási díjjal együtt) 14 napon belül számlaszámára visszautaljuk. Amennyiben ilyen jelzést Öntől nem kapunk, a megrendelés feldolgozását folytatjuk.
A Termék átadásakor nem vizsgáljuk a Terméket ténylegesen átvevő fogyasztó személyazonosságát, amennyiben a megrendelés teljesítése a megrendelésben megadott szállítási címre történt, ennélfogva a megrendelés teljesítettnek minősül, amennyiben azt a szállítási címen valaki átveszi. A vételár (és a szállítási díj) megfizetését igazoló számlát a kézbesítendő csomag tartalmazza.