fbpx

SZEZONVÉGI SUP AKCIÓK! A 0670-9020-666-os számon ingyenes tanácsadás, és a SZÉP Kártya elfogadás pontos részletei.

Sportiger

  • SUP
    • Felfújható SUP
    • WindSUP
    • Merev SUP
    • Pumpák
    • Mentőmellény
    • Evezők & Kiegészítők
    • Védőzsák/Utazótáska
    • Kiegészítők
  • SUP SZERVIZ és BÉRLÉS
  • Nyári termékek
    • Kajak
    • Vízi platformok
      • 4.1 Platform
      • 4.1 Premium Platform
      • Party Sziget
      • Air Sofa
    • RollerBone Balance Board
    • Neoprén
      • Női
      • Férfi
      • Cipő
      • Lycra
    • Kerékpáros Ruházat és Bukó
      • Aláöltözet
      • Kerékpáros sisak
      • Karmelegítő
      • Lábmelegítő
      • Dzseki
      • Kesztyű
      • Maszk
      • Mellény
      • Mez
      • Nadrág
      • Poló
      • Sapka
      • Zokni
    • Napszemüvegek
    • Vízisí
    • Tubes
    • Wakeboard
      • PARK Deszka
      • BOAT Deszka
      • Komplett Szett
      • Kötés
      • Sisak
      • Mentőmellény
      • Védőzsák/Utazótáska
  • Téli sportfelszerelés
  • SÍkölcsönzés
  • Síszerviz
  • Kerékpár szerviz
  • Rólunk
  • Kapcsolat
  • No products in cart.
  • Home
  • Szállítási feltételek

Szállítási feltételek

Kedves Vásárlónk!

A webshopunkban leadott sikeres megrendelésről egy megerősítő e-mailt küldünk.

Amint megkaptuk a visszaigazolást a rendelésedről és arról, hogy kifizetted a termékeket, összeállítjuk a csomagodat.

Ha kész van a csomagod, arról szintén küldünk egy értesítő e-mailt, amelyben jelezzük, hogy a csomag kiszállítás alatt van, és a következő munkanapokon kerül kézbesítésre.

HÁZHOZSZÁLLÍTÁS MAGYARORSZÁG TERÜLETÉN

120.000 Ft-os vásárlás felett ingyenes a házhozszállítás, 120.000 Ft és az alatt 2500 Ft!

Utánvétellel kizárólag az ország határain belűl válaljuk a kiszállítást, amit a GLS futárcéggel végeztetünk!

A GLS vállalja, hogy a csomagot, a feladást követő munkanapon, és munkaidőben kézbesíti. Ha a futár a megadott címen senkit nem talál, értesítést hagy a postaládájában, ezen szerepel a GLS központi ügyfélszolgálati telefonszáma (+36-1-501-6204) mellett a saját telefonszáma is. Ha ezt felhívja, biztosan meg tudnak beszélni olyan időponton és helyszínt, ahol az átadás-átvétel gond nélkül lebonyolítható. A futárok rendkívül rugalmasak és segítőkészek, hiszen anyagilag is érdekeltek abban, hogy a címzetthez garantáltan a leggyorsabban eljusson a csomag. Ezért a futár mindent meg is tesz ennek érdekében. Ha végképp elérhetetlennek bizonyult a megrendelő, csomagja 5 napig a legközelebbi GLS depóban kerül elhelyezésre. A futár még egy alkalommal megpróbálja a kézbesítést, de ha 5 nap alatt senkit nem tud elérni, és senki nem jelentkezik a csomagért, visszaszállítják a feladónak. Ha a szállítás napján csak adott időben van lehetősége a csomagot átvenni, azt az ügyfélszolgálati számon lehet megbeszélni. A futárnak nincs módjában a címzetteket előre felhívni az időpont egyeztetés véget.

Szállítási határidő:

A kiszállítás átlagosan 2-5 napon belül történik meg. A „rendelés teljesítve” e-mail kiküldésétől számított 2 munkanap. Ha a visszaigazoló e-mailt pénteki napon kapja meg, a leszállítás legkésőbb kedden történik meg.

Csomag újrakézbesítés:

A csomagok kézbesítése munkanapokon történik, helyi idő szerint 8 és 17 óra között. Szállítási címként olyan címet adjon meg, ahol a megjelölt napszakban a futárt folyamatosan fogadni tudja. Amennyiben mi elküldtük Önnek a megrendelt csomagot, és azt Ön 5 munkanapon belül nem veszi át, a csomagot sajnos automatikusan visszaküldi a szállító cég a címünkre, és a szállítási költségnek megfelelő összeget nem-teljesítési kötbér jogcímén megtarthatjuk. Úgy tekintjük, hogy megrendelése (a szerződése teljesítése) olyan okból hiúsult meg, amelyért Ön felelős. A kötbér mértéke arányos, mivel az ismételt kézbesítési kísérletek, továbbá a visszaszállítás költségei, mint a részünkről felmerülő károk is ezen kötbérösszegben kerülnek elszámolásra. Előfordulhat, hogy nem kap értesítőt, vagy nem találja meg a szállítónk a címet, zárva az ajtó, nem tartózkodik senki a megadott címen, elutazott külföldre stb. Ilyen esetben, amennyiben ezt Ön kezdeményezi, a csomagot a szállítási költség újbóli felszámításával elküldjük Önnek. De csakis akkor indítjuk útjára ismét a csomagot, ha annak ellenértéke a bankszámlánkon (átutalással) jóváíródott! Amennyiben egy címről két vagy több alkalommal is visszakapjuk a csomagot, Áruházunk fenntartja a jogot, hogy erre a névre és címre a továbbiakban NE küldjön újra csomagot. 

Külföldi szállítás:

Van lehetőség arra is, hogy a megrendelő külföldön vegye át meg a webáruházunkban megrendelt terméket. Ez esetben a bankszámlánkra át kell utalni a megrendelt termékek ellenértékét, plusz az adott országba való küldés szállítási költségét. Ennek részleteiről érdeklődjön e-mailben: info@sportiger.hu ,  mobil: +36 70 9020 666

Amennyiben bármely Termékre akciós ár kerül bevezetésre, az akció időtartamáról Önt egyértelműen tájékoztatjuk, és amennyiben megrendelése az akció időtartamára esik, a banki felületen is ez az akciós vételár kerül feltüntetésre.
Az online bankkártyás fizetést követő 48 órán belül a rendelés során megadott e-mailcímére automatikus visszaigazolást küldünk Önnek, amely tartalmazza megrendelése adatait és egy egyedi megrendelésszámot. Amennyiben nem kap ilyen visszaigazolást, kérjük vegye fel velünk a kapcsolatot az Üzemeltetői adatok között megadott valamely elérhetőségünkön! Amennyiben a visszaigazolás megküldésére az előírt 48 órán belül nem kerül sor, Önnek lehetősége van jelezni felénk az Üzemeltetői adatok között megadott elérhetőségünkön, hogy a Terméket megvásárolni már nem kívánja (elállás). Ez esetben a megfizetett vételárat (az esetleges szállítási díjjal együtt) 14 napon belül számlaszámára visszautaljuk. Amennyiben ilyen jelzést Öntől nem kapunk, a megrendelés feldolgozását folytatjuk.


A Termék átadásakor nem vizsgáljuk a Terméket ténylegesen átvevő fogyasztó személyazonosságát, amennyiben a megrendelés teljesítése a megrendelésben megadott szállítási címre történt, ennélfogva a megrendelés teljesítettnek minősül, amennyiben azt a szállítási címen valaki átveszi. A vételár (és a szállítási díj) megfizetését igazoló számlát a kézbesítendő csomag tartalmazza.

Termékkategóriák

  • Téli sportfelszerelés (299)
  • Vízisport és nyári sportfelszerelések (197)

Lájkold Facebook oldalunkat 🤙😎

Sportiger

SÍLÉC, SNOWBOARD és BAKANCS
KÖLCSÖNZŐ

A Sportiger-nél jól felszerelt sí és snowboard kölcsönzővel várunk, ahol minden kategóriában megtalálhatod a számodra megfelelőt sílécet, snowboardot. Az élményt a DYNASTAR és LANGE márkák biztosítják! Mi pedig garantáljuk, hogy jól karbantartott, frissen waxolt és élezett lécet vagy deszkát fogsz kapni.

KÖLCSÖNZÉS

SÍLÉC, SNOWBOARD, KÖTÉS és BAKANCS
SZERVIZ

Professzionális szervizünk, új gépparkkal nyújt teljes körű szolgáltatást sílécek és snowboardok karbantartására, javítására. Legyen szó waxolásról, sérült kantniról, mélyebb karcolásról a talpfelületen vagy komolyabb sérülés kijavításáról, szervizünkben gyorsan és szakszerűen orvosoljuk a problémát.

SZERVIZ

NYITVATARTÁS

Hétfő - Péntek: 11:00-18:00

Szombat-Vasárnap: Zárva

Cím: 1112, Dió u. 7.

SPORTIGER

Üzlet és webshop

Kölcsönző

Szerviz

VÁSÁRLÁS - WEBSHOP: +36 70 902 0666

KÖLCSÖNZÉS - SZERVIZ: +36 70 250 8870

INFÓK

ÁSZF

Adatkezelés

Szállítási feltételek

Barion fizetés

  

facebook | instagram

Minden jog fenntartva © 2024 Sportiger

TOP